Perquè es tan important el múscul diafragma en osteopatia?

Perquè una disfunció diafragmàtica afecta la motilitat, irrigació i innervació dels òrgans i vísceres i pot estar relacionada amb alteracions digestives: reflux, acidesa, restrenyiment,…i problemes de retorn venós com varius, hemorroides o ascitis.

Perquè afecta la mobilitat del sòl pelvià, que es pot traduir en pèrdues d’orina, menstruacions doloroses,…

Perquè disminueix la mobilitat de la resta de diafragmes, podent provocar bloquejos vertebrals, cervicàlgia, lumbàlgia, cefalees, energia baixa,…

En resum, el múscul diafragma te influència a tots els nivells, directa o indirectament.

© 2025 Web Creada per Despega