Perquè es tan important el múscul diafragma en osteopatia?

Perquè una disfunció diafragmàtica afecta la motilitat, irrigació i innervació dels òrgans i vísceres i pot estar relacionada amb alteracions digestives: reflux, acidesa, restrenyiment,…i problemes de retorn venós com varius, hemorroides o ascitis. Perquè afecta la mobilitat del sòl pelvià, que es pot traduir en pèrdues d’orina, menstruacions doloroses,… Perquè disminueix la mobilitat de la resta de diafragmes, podent provocar bloquejos vertebrals, cervicàlgia, lumbàlgia, cefalees, energia baixa,… En resum, el múscul diafragma te influència a tots els nivells, directa o indirectament.
Nova ubicació

Després de quasi 13 anys ha arribat el moment d’un canvi. Ens hem traslladat al carrer doctor Pere Virgili, 6. Un lloc amb energia i llum nova…on esperem que et sentis molt be!!
OSTEOPATIA I MEDICINA DENTAL

A simple vista podem pensar que osteopatia i medicina dental son mons totalment paral·lels, però no es així, es un àmbit en el que l’osteopatia juga un paper fonamental i es un gran aliat. Si parlem de l’oclusió dental i tenim en compte que la força d’oclusió es la mes potent del cos, podem entendre que els vectors de força que es creen afectin a les altres estructures, influint directament sobre musculatura i lligaments de la base del crani, membranes (provocant cervicàlgies, mals de cap,…), respiració, postura, ATM,…la osteopatia minimitza y normalitza aquestes conseqüències. Sent la seva intervenció encara mes important en casos de maloclusió, bruxisme, ortodòncia, cirurgies maxil·lo-facials, succió del polze, xumet, respiració bucal,…i acompanyant el creixement de la boca i del petit en general, evitant així futures disfuncions.